CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 7, 2009

07.01.09~Awan

Tadi Awan datang ke rumah. dia datang juga biarpun dia cakap tadi dia malu nak dtg. Mama mula tnya2 siapa dia. ya lah, bukan mama kenal. selama ni aku mesti kenalkan sapa2 kawan lelaki aku. tapi, tiba2 ada yang baru. mngkin awl2 mama sngka, aku dan Awan bercinta. tapi nasib baik juga bukan Awan shaja di umah, tapi juga kawan baik ku, Purnama.

Awan pada mulanya agak kekok berada d rumah aku. mungkin dia takut akan layanan mama aku. well, my mama mmg sporting. x marah sgt pun.

aku dan Awan juga kurang berkomunikasi. bukan apa, dia lebih bnyk bercerita dengan purnama. aku sbnrnya tak tahu nak masuk cerita dorg. aku lebih bnyk mndgr dari memberi respons.

hati ini juga sakit melihat dia asyik bersms dengan Gf, and bila gf dia kol, cepat2 aku keluar dari bilik. aku bukan apa, hati ini x bole trima semua tu. aku rela pergi dari terus mndgr smua tu.

Awan rasa serba salah bila aku melarikan diri. Purnama fhm mengapa aku melakukan smua itu kerana dia tahu aku mana mungkin bisa terima keadaan sperti itu. aku mudah menunjukkan emosi aku.

Then, kami makan. and my mama start la cita ttg aku. mahu kasi kena aku depan kwan2. and aku rasa lebih malu lagi kalo depan Awan. Awan sudah semestinya senyum dengar smua itu.

Before balik, aku dan Awan mengambil kesempatan untuk bgmbr. hurm... gmbr tu aku balik2 tengok skrg.

tapi gmbr itu lah racun buat aku. seperti virus yang mula mengembang dalam diri ini

0 comments: