CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 6, 2009

06 until 07.01.09~On phone with Awan

hampir dua jam aku on phone ngan Awan. sgt lama. dan aku rasa aku dan dia mpnyai fikiran yang sama. tengah mengalami masalah yang sama.

aku mgaku segalanya dgn dia malam. betapa sukar untuk aku melupakan dia even kami dah break up. cinta yang aku jaga rapi selama 13 tahun ini, mmg sukar untuk dilupa biar aku ada Awan disisi.

banyak cerita yang dibualkan. aku akui dengannya malam ini yang aku amat sukar untuk melupakan dia and aku rasa aku masih suka dia.

and also, dia juga mcm tuh. dia masih suka aku and kalau boleh tak mahu nak lost contact dengan aku.

Awan, aku semakin kenal dengan dirimu. biarpun aku sdah kenal kamu 13 tahun yang lalu, namun aku x bisa rasai isi hati kamu, derita yang kamu hadapi.. kini, aku sudah mulai mgerti segalanya ttg kamu. aku tahu kamu sgt mnderita skrg. rasa rndah diri kamu itu memakan diri sendiri.

*status, profesion, harta bukan penghalang untuk sebuah perhubungan berjaya

0 comments: